CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Click here for Myspace Layouts

Bulan dan Bintang

hobi aku bila di waktu malam,
duduk kat buaian depan umah aku je.
hidup aku simple je kot kot la.
malam ni bulan mengambang,
teregat la al-kisah masa aku comel-comel dlu,
kawan-kawan aku lah kata bila bulan mengambang je ada pontianak khabar nyer.
haha
macam-macam lagi lah,
budak-budak kata kn,
aku kira dak nakal juga lah dlu
dan bdak tembam.
hehe

bintang.
aku suka sangat ngok bintang,
sangat menyenangkn hati aku yang resah selalu nya,
aku juga mempunyai satu bintang bersama kenangan aku,
aku ingat dia lagi,??
haha
ap tnda tu,,
huhu
tak ada makna nye.
dia pun dah lupa kan aku kot.
tp
aku sangat gembira saat-saat bersama dia,
memang perfect la dia bagi aku.

hope kau berbahagia lah kenangan.