CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Click here for Myspace Layouts

kertas misteri.. :D

10.7.2010
jam telah menunjukkn pkul 6.20,
aku cpat2 ke srau untuk smbhyang asar,
tp sblum tu aku tgh rehat2 kt kafe tmpt kje aq,
slesai je solat,
aku trnmpak la stu helai ketas ni dlam bkul,
ntah megapa aku nk bce plak,
dan inilah isi kandungan kertas tu.

jgn skip utk bace nieh...?
message...?
sebarkn kalu sayang islam>..
bahaya kartun pokemon pokemonpokemon dan binatang yg ada dalamnye???
pokemon bermaksud saya yahudi,> pikachu bermaksud jadilah seorang yahudi,...>
charmander bermaksud ALLAH itu lemah(nauzubillah)...
jadi...
tolonglah sebarkan kepada rakan2 chat korang semua,
protect our population of islam,
sumer org yg ade yahoo messeger (ym), tolong jgn add org id dye mcm ini: anamuslim_...cute_97@yahoo.com die cuba nak murtad kn org islam.

inilah isi kandugan dlam kertas tersebut,
xthu la kesasihan isi kandungan ini btul ke tidak.